Genel Müdürlüğümüz > Daire Başkanlıkları > Öğretmen Yeterlikleri ve Kalite Geliştirme Daire Başkanlığı




Görevleri

  • a. Öğretmen yeterliklerin belirlenmesi, uluslararası gelişmeler çerçevesinde sürekli olarak geliştirilmesi ve kullanımının yaygınlaştırılmasına yönelik tanıtım ve iş birliği faaliyetlerin yürütülmesi,,

  • b. Aday öğretmen ve öğretmenlerin iş başarımlarını ölçmeye yönelik kriterlerin belirlenmesi, iş başarımı değerlendirme usul ve süreçlerine yönelik politikaların geliştirilmesi,

  • c. Öğretmenlik mesleği kariyer basamaklarında yükselme süreçlerinin tasarlanması, takibi ve geliştirilmesiyle ilgili verilen görevlerin yürütülmesi,

  • d.Öğretmen niteliğinin artırılması yoluyla eğitimde kalite geliştirmeye yönelik politika önerilerinin hazırlanması ve bu konuda verilen görevlerin yürütülmesi,

  • e. Genel Müdür tarafından verilen diğer görevleri yapmak.

  • İletişim

    Sekreterya

    :

    (0312) 413 41 06

    Adres

    :

    Milli Müdafaa Caddesi No:6/3 Ek Bina Kızılay/ANKARA

    Faks

    :

    (0312) 425 30 94

    e-posta

    :

    mustafabaki.babaoglu@meb.gov.tr


    Daire Başkanlığı ile İlgili Mevzuat