Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü 

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı

Necat ALTIOK
İdari ve Mali İşler Daire Başkanı


 

 

#Dairenin görevleri
a) Genel Müdürlüğün gelen ve giden evrak ile arşiv iş ve işlemlerini yürütmek.
b) Aylık ve diğer ödemelere yönelik iş ve işlemleri yürütmek.
c) Genel Müdürlük tarafından yapılacak satın alma ve ödemelere ilişkin iş ve işlemleri ilgili daire başkanlıklarıyla iş birliği içinde yürütmek.
ç) Genel Müdürlük ve enstitülerde görevli personele ilişkin atama, göreve başlama, ayrılma vb. iş ve işlemleri yürütmek. 
d) Personeli ilgilendiren genelge ve duyuru yazılarını DYS üzerinden duyurmak.
e) Genel Müdürlüğün iç güvenlik, koruyucu güvenlik, temizlik, tertip, düzen, haberleşme ve benzeri hizmetlerin yapılmasını ve kontrolünü sağlamak.
f) Kamu hizmet envanteri ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
g) DYS ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
ğ) Tasarruf tedbirlerine uyulmasını sağlamak ve demirbaş malzeme iş ve işlemlerini yürütmek.
h) Genel Müdürlük ve enstitülerin yıllık bütçe tekliflerini hazırlamak, ödenekleri mevzuatı çerçevesinde dağıtmak ve ilgili saymanlıklara gönderilmesine yönelik iş ve işlemleri yürütmek.
ı)  Bütçe ve bütçenin kullanımı ile ilgili iş ve işlemleri takip ve kontrol etmek, raporlaştırmak; bütçenin etkin ve verimli kullanılması için gerekli tedbirleri almak.
i) Genel Müdürlüğü ilgilendiren Sayıştay İlâmlarını inceleyip gerekli işlemleri yapmak. 
j) Genel Müdürlüğün ve enstitüler ile ilgili yatırım tekliflerini diğer daire başkanlıklarının koordinasyonuyla hazırlamak ve ilgili birimlere göndermek.  
k) Mevcut ve yeni hizmete açılacak olan enstitülerin her türlü yatırım, donatım, büyük ve küçük onarımları ve ilgili bütçe ödeneklerinin gönderilmesini sağlamak, kullanılmasının takip ve kontrolünü yapmak. 
l) Bütçe dışı finansman yoluyla düzenlenen mesleki gelişim faaliyetlerine yapılacak harcamalarla ilgili işleri yapmak. 
m) Eğitim faaliyetlerine ait konularda yapılacak yasal düzenlemelerde mali yönden görüş ve önerilerde bulunmak.
n) Mali yıl, kesin hesap, bütçe sunuşu, kurumsal mali durum ve beklentiler raporu, v.b. raporlar hazırlamak.
o) Genel Müdürlüğün çalışma alanına ilişkin politika ve stratejik plan doğrultusunda yıllık performans programını hazırlamak.
ö) Genel Müdür tarafından verilen diğer görevleri yapmak.

 

 

Daire iletişim mail adresi :   oygm_idarimali@meb.gov.tr
ADI SOYADI UNVANI TELEFON
Necat ALTIOK Daire Başkanı 4133092
Levent TOSUNBAYRAKTAR Şube Müdürü 4131763
Osman MUSAONBAŞIOĞLU
Şube Müdürü 4134167
Nilüfer YILDIRIM Şube Müdürü

4134160

Bektaş SALMAN Şef 4134150
Ahmet ŞENYUVA Şef 4134142
Serap POLAT Şef 4134165
Kezban DURAN Tekniker 4134166
Hatice ÜNSAL Programcı 4134120
Haşim DURMAZ VHKİ 4132606
Çınar KARAASLAN VHKİ 4134136
Hasan İDİK Bilgisayar İşletmeni 4131777
İbrahim KARACA Bilgisayar İşletmeni 4134141
Zafer ÖZGEDİK Bilgisayar İşletmeni 4134155
İlyas CAN Bilgisayar İşletmeni 4132625
Cengiz YILMAZ Bilgisayar İşletmeni 4132605
İrfan BAĞ Bilgisayar İşletmeni 4132619
Nazire Büşra YÜCEL Büro Personeli 4132634
Ayşenur AVCI Büro Personeli 4132604
Özge GÜRKAN Sekreter 4133643

Milli Müdafa Cad. 6/3 Ek Bina Kızılay/ANKARA - Personel İletişim Sayfası

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.