Eğitim sürecinde yeni öğrenme yaklaşımlarından “Kapsayıcı, Probleme Dayalı, İnternet Tabanlı, Tam, Basamaklı, Beyin Temelli, Eleştirel, İşbirliğine Dayalı, Uzaktan, Yansıtıcı, Yaşam Boyu ve Kuantum Öğrenme” modellerini içeren etkinlikler gerçekleştirildi. Eğitimlerde teorik bilgilerin yanı sıra yeni öğretim yaklaşımlarının sınıflarda nasıl kullanılacağına ilişkin uygulamalı etkinlikler de yapıldı.
Öğretmenlerin uygulama becerilerinin gelişmesi ve eğitime yönelik farklı perspektifler kazanmaları hedefiyle gerçekleştirilen eğitimler, alanında uzman akademisyenler tarafından verildi. Eğitim, katılımcılar tarafından memnuniyet ile karşılandı. Kursun içeriği ve eğitimciler ile ilgili olumlu dönütler alındı.